Over Gelukt

OVER GELUKT

Opgegroeid in het onderwijs met uitstapjes naar veel betrokken partijen

Met veel ervaring in de publieke sector in het algemeen en het onderwijs in het bijzonder, ben ik in 2021 begonnen met Gelukt.
 Over mijn aanpak... 
 
In mijn aanpak geef ik drie elementen een plek. 
Samengevat luiden die: Verbinden – Doorpakken – Succes boeken 
 
Verbinden 
Omdat het uiteindelijk altijd neerkomt op mensenwerk is het van belang dat mensen zich met elkaar verbinden aan de opdracht. Om dat goed te doen, zal ik ook gericht zijn op verbinding met de mensen met wie ik samenwerk.  
 
Doorpakken 
Helaas blijven initiatieven nog te vaak hangen in goede bedoelingen. We hebben het er over met elkaar, maar komen niet tot echte daden. Daarom hanteer ik "doorpakken" als tweede kenmerk. Uiteindelijk willen we met elkaar tot een resultaat komen. Dat moet zorgvuldig gebeuren, maar het vraagt ook om knopen doorhakken en in beweging komen.  
 
Succes boeken 
Als we met elkaar doorpakken dan komen de resultaten misschien niet vanzelf, maar wel zo goed als zeker. Het vertrouwen om via de goede gesprekken en stevige acties tot resultaten te komen, maakt dat ik me niet alleen richt op succes boeken, maar uiteindelijk ook graag met u het succes wil vieren. 

Wie zit er achter Gelukt?

 In 1985 begon ik als leraar Nederlands op de Internationale Schakelklassen te Utrecht. Een bijzondere school en een periode van pionieren en ontwikkelen, zoveel was er nog niet voor het lesgeven aan jongeren voor wie het Nederlands een vreemde taal was. Ik was docent, leidinggevende en bestuurder. Werkte in VO en MBO, adviseerde en begeleidde daarnaast ook in PO en VSO. Naast het werken in en met scholen zat ik vaak in de nabije omgeving van het onderwijs, lokale en regionale overheden, bedrijfsleven en publieke sector. 
Met Gelukt wil ik het verschil maken, zodat u het verschil kunt maken. Er vallen immers nog te vaak mensen tussen de wal en het schip omdat zaken niet goed genoeg lopen, omdat processen nodeloos complex zijn of om welke reden dan ook niet lopen zoals ze ooit bedoeld waren.  
Ik verbind me graag aan die opdrachten waarin geprobeerd wordt om dat wat niet vanzelf goed gaat, wel goed te laten komen. Daarmee hoop ik van waarde te zijn voor leerlingen, studenten, klanten en cliënten, maar ook voor docenten, medewerkers, leidinggevenden en bestuurders. Voor al die groepen heb ik de ambitie het verschil te maken in opdrachten.  
Uiteindelijk moet dat leiden tot de conclusie "dat het Gelukt is"….  
BEKIJK ONZE DIENSTEN
Share by: